Bilar tillåts men på cyklisternas villkor

Vackert Köpenhamn. En gata där bilar tillåts köra – men på cyklisternas villkor. Radikalt? Egentligen inte ett dugg. Klart att man som bilist får anpassa sig efter ”cykelfart” i stadskärnan. Något annat kan man väl inte tänka sig? Hela artikeln här. /DS